It's a bird, it's a plane, no, it's...

(Ting på billedet: 'Superman Chronicles Volume one' som ifølge studieplanen skal læses komparativt med 'Processen' (?=!), en kanin af træ og med ben af snor, Simon Fruelunds 'Mælk' som jeg var  lidt skuffet over (måske fordi 'Verden og Vavarva' og 'Borgerligt Tusmørke' er noget af de bedste nyere danske litteratur jeg har læst), 'Khirbet Khizeh' af Israeleren S. Yizhar (en personlig 1. persons beskrivelse af Israelernes 'udvisning' af palæstinenserne fra deres by under krigen i 1948, den er fantastisk, smuk, læs den), hjørnet af Bolaño's '2666' som jeg ikke har læst, som jeg burde læse og gerne vil, men har du set hvor lang den er, Scott Fitzgerald's 'Babylon Revisited', en anden bog om den Arabisk-Israelske krig: 'Arabesques' som jeg ikke gider skrive om lige nu)