24 timers Zlatan: citater

Zlatan replies to female reporter who asks him about his sexuality.
"Come to my house. Bring your sister as well."

"Jeg skrev, 'du har ingen nosser', og sikkert værre ting end det, og så tilføjede jeg: Du skider i bukserne over Mourinho. Gå ad helvede til." Ren besked til Barcelonas træner, Pep Guardiola

Reporter – “Is your playing style Swedish or Yugoslavian?”
Zlatan – “It’s Zlatan-style.”


”Jeg har hele tiden vidst, at jeg ville få drenge. Mænd får mænd. Sådan er det bare.”
Zlatan om sine to sønner

”Ofte går jeg for langt, men jeg er ikke som folk tror, en arrogant idiot. Jeg kan godt være ydmyg, men jeg vælger ofte at være smart og arrogant, for ellers kan de alt for nemt nedgøre mig.”


”Eksperterne glemmer ofte, at jeg kun er 22 år. En dag bliver jeg den nye Maradona.”

”Jeg er ikke bange for nogen – kun Gud.”
Svar til Arsene Wenger til spørgsmålet, om hvad han er bange for

”Jeg er som Muhammed Ali. Når han sagde, at han ville knocke nogen ud i fjerde omgang, gjorde han det.”

”Jeg er klogere på banen end udenfor.”

”Det er sjovt, når jeg er i Italien. Men når jeg kommer til Sverige, føles det som om, at landet og journalisterne vil nedgøre mig, fordi jeg har succes.”