la granada #3

jeg har bidraget med tre tekster til dette delikate norske tidsskrift, der lige er kommet ind af døren og som man kan købe her (og man kan holde øje med netversionen #3 på www.lanagrada.no, hvor der udgives andre tekster end de trykte) hvor fx Caspar Eric og Simon Holm Pedersen også bidrager og nordmænd og svenskere og en englænder der hedder Sean Lovelace, jeg har kun læst et par af de andre tekster fordi jeg stadig har ondt i hovedet efter langt om længe at have prøvet at kæmpe mig igennem Inland Empire for to dage siden kl 01 i en g&t brandert og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal sige eller hvor den egentlige følelse af hypnose og betagelse kom fra og om den overhovedet var der, om det måske bare var Lynch-effekten, der selektivt udelukker alle negative kommentarer om hans film selvom de muligvis har deres berettigelse (kun replikkerne kan man sjældent sætte en finger på), om et kunstværk er godt bare fordi den er vigtigt, og jeg ved stadig ikke om jeg overhovedet skal sige noget (nu har jeg sagt det) før jeg ser den færdig og om jeg nogensinde får set den færdig og om færdig som udtryk eller begreb har udtjent sin værnepligt og om Laura Dern er blevet for gammel til at være sexet og om den almindelige tale er et uddødt fænomen i min generation. 










en tekst af Aud Olsen som jeg synes er fin







''There are consequences to one's actions. And there certainly would be consequences to wrong actions. Dark they would be, and inescapable.'  - Piotrek Krol, Inland Empire