hvis hemmingway kunne, kan vi også



føler at nephew overskrider mine grænser, at vesterhavet burde oversvømme dem, at jeg burde have været steder i dag på amager, men at jeg sov længe. burde ikke høre radio, i al almindelighed, men har et anstrengt forhold til min itunes for tiden. jeg har et anstrengt forhold til originalitet på blogs og på den her blog, men er ligeglad, måske, ved ikke hvad originalitet er, hvad kan man bruge det til. jeg har et anstrengt forhold til gamle tekster jeg har skrevet, ved ikke om det er mine mere. vil gerne kun have overskrifter taget ud af ingmar bergman film, fundet på imdb på engelsk, oversat fra svensk, oversat til dansk. nå men, gamle tekster: skrev fx det her digt på testrup ud fra nogle gamle noter på testrup eller før testrup under overskriften 'hurtige digte der ikke standser krige' efter en samtale med christian dorph om digtene og han sagde om digtene at han godt kunne lide dem, at de nok ikke ændrede verden og jeg læste dem op på testrup og det her op på testrup:



bum! siger maj måned
og river endnu en fingernegl istykker uden at vide det 
og her sidder jeg med gulvet fyldt af gamle kærester
de kigger på mig med rabarberøjne jeg mener
de har været til koncert med bon iver
og bytter sjældent fissen ud
med cavlingpriser