i bil til paris

det kom lidt ud af det blå, men en ledig bil og lidt glemte feriepenge senere, har vi besluttet os for at det skal ske i morgen og måske fem dage frem og at det er paris og det er en bil og det er os tre, måske skal vi couchsurfe, måske bare bo i lejligheder eller hostels eller vandrehjem eller under broer, lil skal lave en musikvideo til natals track (tror måske det er denne her) jeg  tænker at jeg vil skrive noget, måske en noa kh i paris i en nikolajsensk eller andersensk forstand, måske en mini roman, der udvikler sig dag for dag på turen og afhængigt af turen og mennesker vi møder, måske digte om paris eller noget fjerde, måske opfinder jeg et konceptværk med udgangspunkt i de europæiske motorveje eller eiffeltårnet eller pompidou, måske finder jeg owen wilsons glemte guldalder og hemmingway på en bar (som jeg iøvrigt tror er meget tykkere end sådan som han er potrætteret af woody allen), måske flytter jeg for evigt ind i kældrene på versailles og skriver dommedagsprofetier som en slags moderne kældermenneske, vi ses i regnen.