internetkonklusioner/indrømmelser


alle der figurerer på et instagram billede har det, efter ansigtsudtryk (ækvivalerende smiley - :z ) at bedømme, tydeligvis stramt med at figurere på et instagram billede


både mit brugernavn og password til min første yahoo mail var inspireret af manchester united

mange mennesker bruger stadig yahoo og hotmail, tænker det er godt for monopolludligningen (hehe, as if)

i løbet af de seneste par timer har jeg fået 1 semi-vigtig mail og 7 ligegyldige  skrevet 1 tweet, kommenteret på 3 ting på facebook, liket 5 opslag, fået 1 ny ven,  uploadet 3 billeder, skrevet 1 statusopdatering, delt 1 link, blevet listet i 1 forhold

jeg vinder ikke fantasy premier league i år, kan jeg konstatere efter to runder

jeg har aldrig prøvet netdating, men har ofte overvejet at oprettet en profil på scor.dk for at se mit drømmematch

hovedparten af denne her blogs besøgende er cybercity kunder / vil gerne være cybercity kunder

dette blogindlæg er skrevet som kompensation for at have været alt for aktiv på facebook siden kl 20. fordi det føles mere konstruktivt. ok noa, ok