ok, jeg er hjemme igen, her er lidt jeg har skrevet fx på vej til paris og i paris


 vi snakker om hvordan det mon må være at sidde oven på en cykel, der er spændt fast til taget af en bil. at de kommer for sent til tour de france. natal siger at de måske er kørt forkert, at de måske har været i paris i nordjylland istedet for, at de også har de helt forkerte cykler. der kan man kun nå at trække vejret ind og ud én gang før man er ude af byen igen, så lille er den, siger han, det er bare en gade. natal forklarer at W.O.A. står for wacken open air, flere biler er kørt forbi med forkortelsen klistret fast i bagruden med malertape. de dytter til hinanden, som buschauffører vinker til deres kollegaer på ruten. jeg fortæller, at da jeg var yngre ville jeg gerne på festivalen. det var mine mørke metal-dage, siger jeg, jeg havde langt hår og lyttede til in flames og tog til koncert med slayer. jeg ligger på langs på bagsædet med vattæppe og hovedpude og skriver det her på min telefon, fordi min computer er tør for strøm. nu venter vi bare på at overhale bilen med karakterene fra ringenes herre klistret udover det hele. den kan umuligt være kommet så langt foran, siger lil


vi har kørt 500 km og hører tøsedrengene. lil vil hellere høre destinys child. jeg har sat mig foran og shotgun positionen giver mig ret til at skyde hendes forslag ned. jeg sætter tim berg på med seek bromance efterfulgt af modjo's lady. vi kan alle blive enige om at arcade fire er god roadtrip musik


lady, hear me tonight, cause my feeling is just so right, as we dance by the moonlight

vi synger alle med


97 km fra Paris. vi har spist big mac menuer og hører drake. himlen har delt sig i tre farvelag som tricolor is der smelter. lovin' the crew


onsdag aften, kan huske at vi kort snakker om dogtooth. kan ikke huske hvorfor. skriver det her i dag som er dagen efter onsdag aften. vi kører forkert i en taxa og rigtigt i en taxa og drikker verdens stærkeste mojito og vi bærer hinanden på skuldrene ud i natten og ud i