så vil jeg også skrive noget om internettet har jeg valgt at kalde det her digt


løber nærmest hjem i lige linje tænker ikke over
antallet af kilometer hvad er en afstand en fjerbolds hastighed
tænder for fjernsynet ’de har hoppet i skruer
de har hoppet i forlængelse af hinanden det bliver spændende at se
hvor det fører hen’
hvor hvad fører hen hr kommentatormand
åbner browseren typer pol.dk ’sex skader ikke præstationsevnen’  
tænker at det kommer an på længden af et forspil
tænker på om sex er en overspringshandling
typer facebook.dk eller .com afhængigt mine fingres placering på dagen
min facebook er på engelsk det er en indstilling jeg har valgt pga
beslutninger jeg har taget om identitet pga englandsophold pga sprog eller valg jeg har truffet pga kedsomhed og interesse pga jeg-kan-ikke-redde-verden-attitude
føler mig online og international hvad vil det sige
’sidste 24 timer i civil’ seven people like this tror ikke han har læst
amalie smith
typer blogger.com har lyst til at skrive et indlæg om ol eller damer eller nem-id
tænker at der er ok mange online nu
at det her er et fint tidspunkt at poste på
hvis man skriver ol fem gange skriver man lol fire gange
hvis hun kommer hurtigt kan jeg nå at tjekke netbank