tænker at de her noter fra turen evt skal samles i en pdf og evt lægges ud på nettet, hvem byder højest



jeg har ondt i maven. vi parkerer bilen og finder en restaurant, vi er de eneste gæster på en måske kinesisk restaurant i en, efter gps'en at bedømme, måske nordligt beliggende belgisk by ved navn manage, ikke som at kontrollere eller være i kontrol eller administrere et fodboldhold, men som fayt-lez-manage, altså: byen vi kører igennem på vej hjem fra paris. lil har overtaget min pessimisme og mener at både maden er forgiftet og den næste kunde der kommer ind af døren er en skydeglad seriemorder, det er jo ligesom at være med i en film, siger hun: se bare på akvariet og de tomme borde og den kinesiske familie der stirrer på os som er vi rumvæsener. det må være første gang at kinesisk mad har fjernet min mavepine istedet for skabe den, tænker jeg og spiser en friturestegt reje, mens jeg kigger på fiskene: fiskene de suger sig fast på ruden og kalder på bob, de kalder på allan, lil siger at jeg ikke skal spise skraldet fra rejen, skraldet siger natal og griner. han kigger på fiskene og de kigger på ham















everytime i hear this groove

vi kører igennem holland og fatter ikke en skid med john maus i højtalerne (på dansk ved mig): 



månen jagtede solen ud af himlen
farvel sol! natten er begyndt

månen jagtede solen ud af himlen
farvel solskin! natten er min