er blevet afhængig af the wire på en anden måde end jeg normalt bliver afhængig af andre tv-serier på



'i think about Morandi painting on top of the hill surrounded by fascism' står der på et hvidt papir jeg har fået af lil fra documenta (13). francis alÿs. 1943. mærker en spontan trang til at forholde mig kontrolleret til udførelsen af liv. mit liv fx. mærker en generel trang til se flere afsnit af the wire. tænker på fisse i flertal. fisser. tænker på hvordan det lyder anderledes når det kommer ud af munden på en sort mand fra baltimore. pussaays. kigger på ’people i may know’. kender ifølge facebook måske ingen sorte mennesker. vil gerne være venner med will smith. læser et indlæg om ’things we learned from will smith videos’: noget med at virke space agtig. er ikke sikker på jeg nogensinde har set en will smith video. håber will smith vil være min ven. vi kunne hænge ud og lave spacy ting sammen, tænker på spacy i relation til internettet. vi kunne lave vores egen tv-krimi på amager og uploade den på youtube