et digt til min søster om ting jeg ville spørge hende om hvis vi snakkede i telefon cirka ligenu



er skyndt mig hjem for at spise min tredje spegepølse mad på den her tirsdag
finder ud af at jeg har smidt den sidste remoulade ud nu er det kun pølsen på brødet
hvis jeg kunne være et rugbrød
ville jeg ikke være det
jeg føler mig lost
som tv-serien
som frank ocean
som min søsters tredive facebook venner
der inden for 17 minutter har trykket like på hendes nye profilbillede
har tænkt på at ringe til hende og høre om hun kender
en sang jeg hørte tidligere i dag
på p3
og om hun har det godt
med hendes nye profilbillede
om man kan være relativt religiøs
om monaco er et land
om hun kan smage hvis der er mere gin end tonic i en gin og tonic
om jeg godt kan udgive noget på tumblr med en sommerfugle gif i baggrunden
om det er underligt hvis jeg tænder på atomkraftværker og synes det er ok normalt
at torturere fluer om sommeren når vi griller