har været glad for mindst tretten ting i dag


sagde til victor i seminaret i dag at han skulle sige noget klogt om blood meridian og the road, er glad for at han gjorde det: noget med 'drengekarakteren i miljø vs ikke-miljø og ren tavle'. på samme måde som jeg var glad for at netto havde tilbud på solsikkekernerugbrød og som jeg var glad for en gif jeg så på nettet med en hund og som jeg var glad for min hjemmelavede toast og som jeg er glad for at nogen har det godt med cigaretter og cafe noir i schweiz og som jeg er glad for at nogen ser måske gode ting til documenta lige nu og som jeg var glad for at få antal likes og som jeg er glad for at nogen havde lavet noget til mig på nettet jeg måske snart skal bruge til noget på nettet og som jeg er glad for at glæde mig til at læse n.m. aidts sten saks papir og som jeg er glad for mindre ting såsom at min kuglepen virkede og at min cykel ikke var blevet stjålet da jeg havde fri og at mælken ikke var sur da jeg drak dem til mine tunmadder og at astrid krag ikke lå i min seng da jeg kom hjem og at