refleksioner over blog og forel i en måske-poetisk kontekst



er kommet ind i en kladdedagbogsnotat-rytme i rektangelform. intet logisk metrum. har det godt med det. det er sådan det er. tror også andre har det godt med det, har fået likes og irl kommentarer. tænker hvem er jeg. hvad sker der. hvem og hvad er rundt om mig. hvor højt er der til loftet. hvor gammel blir medina. noget med at sætte ting på spil og sætte dem ind i en kontekstuel virkelighed. eller lade som om man gør det. tænker at det er som man tager det. at det passer godt til bloggen som platform og internettets dynamik og poetik. internettet har ikke nogen poetik. håber det her virker dynamisk uden at have en poetik. håber nogen tænker over om jeg føler det er mig selv i teksten. om jeg føler det er poesi. om det er redigeret eller ej. håber nogen spørger mig om det så jeg kan svare alle mulige andre ting uden for kontekst og sige hehe hører du aldrig p3. har det også godt med mikkels google translate oversættelse af et tranströmer vers fra et meget smukt digt: storm: fra 'stampa i sina spiltor' til 'stomp i deres game'. fornemmer en sammenhæng mellem moderne internet slang og google som monopolist. burde man i nye oversættelser bruge korrekt og samtidigt sprog. hvad er korrekt og samtidigt sprog. hvad er en forel i en unaturlig beholder. hva aarestrup hva. lilian tror ikke det er et 'øko-digt'. føler det er to abstrakte størrelser i et ord. ved ikke om jeg nogensinde har set en forel