tror jeg vil nævne medina i mit oplæg


har været udenfor én gang på to døgn, er bange for at jeg er ved at transformere mig til et monster bestående af revet æbler og kogt vand med ingefær. ved ikke hvordan det ville se ud, nok ikke kønt. nok tættere på cher end på natalie portman. føler at det her kunne være postet på en hjemmeside for kvinder med små børn. på nær det med monsteret. tænker at det er pga alt det antikke. homer fx. forestillede mig medusa, men blev ved med at se disney-versionen. tænker på en kommentar til et medina billede på facebook 'det floteste og det smukeste på billede er stadig dig Medina.Har lige købt din nye cd,den er god ligesom dig'. er interesseret i kommentatorens brug af sammenligningen som litterær teknik. hvis cd'en er god og medina er god og de er lige så gode, er medina så en cd. eller er hun et produkt. eller er hun bare lækker. kunne nok have stået i m!. tænker på kommentaren ift et oplæg om dan ringgaards metriske læsning af et j.p. jacobsen digt. kan jeg på nogen måde nævne medina i det oplæg. håber det. tror jeg gør det. tror det ville falde i god jord. noget med rytme i en popsang