refleksion over geografisk googlesøgningsbloghitsstatistik



assens: 'blanchot vanvid' - cph: 'nænsom afkæbning' - aarhus: 'noa kjærsgaard hansen' - lyngby: 'satan sejler' - cph: 'digte til min søster' - stockholm: 'zlatan citater'
västra frölunda: 'noa kjærsgaard hansen'- ålborg: 'borgerligt ubehag'

jeg ved hvor i bor men har fx aldrig været i assens så i kan bare sætte kaffen over. har gået tur i regnvejr med en utæt regnjakke så har brug for noget til at varme mig på. kan man flyve til assens tænker på at skrive flere etiketter og på varme og på kulde og på denne sætning fra side 26 i 'kødet letter' af harald voetmann ift nænsom kæbning:

"Også pærene omkring Kühleborn var opstået ved et møde mellem varme og kulde, og når han gnavede i deres kød, følte han, at han gnavede i sit eget modningspotentiale."


tror jeg vil lave mig selv en mad med laks, tror jeg vil skrive en tekst om kühlenborn eller om kulde og varme til caspars gæsteblog-pdf-samling eller om blanchots vanvid. der er noget voetmanisk over det. blanchot blev 95, kühlenberg tænker på at hoppe ud fra rundetårnet. jeg tænker på fiktionen og virkeligheden. virkeligheden er phil collins og  kød og en biltur fra mols til holme og nu letter blogposten. til helvede med fiktionerne. lytter til slayer fra et facebook link

ps er in need of video8 bånd virkelig urgent (bloggen som nødråb på fx dba)