hvaså homies får jeg lyst til at skrive som et slags udråb



hvaså homies får jeg lyst til at skrive som et slags udråb. lil har sendt et billede af vegetarfrikadeller. anders sov hos mig i nat. han drømte jeg var hans kæreste. virker akavet men sjovt. var på valby idrætspark i går, følte det var amatøragtigt plus indtagelse af fadøl og narkodude der trykkede på horn og mand der læner sig op ad væggen ved pissoiret i frem bukser og frem trøje og frem halstørklæde og frem strømper. har fået anthology of really important modern poetry af min lillesøster importeret direkte fra usa. har det familiært. hun har stadig jetlag. slår op på side 77. noget konceptuelt. noget med at omskrive celeb citater til 'digte':

paris hilton

A living-I get
      Paid to go to events and 
Parties, and it's fun!


ser x-files og føler mig nostalgisk med scully og mulder. føler de er mine venner. der sker overnaturlige ting. en kvinde kan styre naturen hun har en dybere stemme end andre kvinder. sidder i en lejlighed med guld i loftet på hc andersens boulevard. plasticdug. man sætter kopper på cd'er for at undgå mærker. føler at forbrydelsen kunne komprimeres til færre afsnit. føler at jeg kunne bo i den her lejlighed og drikke en ramlösa og have ferie og ryge færre cigaretter i den her uge på mols fx