kirsten dunst som nøgen katastrofedyrker





ved ikke hvordan det kommer til at gå med den her præsentation af melancholia (som foregår nok kl 15 på kua, medbring selv snacks), drak fem slotspilsner under produktionen, ved ikke hvorfor von trier er så fascineret af wagner, tænker at melancholia er en musikvideo for wagner.  tænker at melancholia er en meta-myte fordi jeg siger det. victor skrev en note ned: kirsten dunst som nøgen katastrofedyrker. tænker på kirsten dunst hvis hun var min genbo. havde en samtale forleden om at observere mennesker i bygninger over for ens egen mens de har sex, har ikke oplevet det endnu, føler at jeg har en mærkelig lyst til at det skal ske. jeg vil vide hvem det bliver. tænker tredje vindue til højre, det der er nærmest groet ind i planter, der i årenes løb har vokset sig op ad husmuren. tænker om det virker perverst, tænker på hvis kirsten dunst var min genbo. så engang et program med en der havde en ballon fetisch, ved ikke hvad perversitet er. tænker på kirsten dunsts bryster som balloner. de virker større end i spiderman. ved ikke om hun har taget på eller det er photoshop. virker æstetisk ift filmens udtryk som katastrofefilm. ved ikke om kirsten dunst er på twitter, kunne tjekke det nu, kunne slukke for radioen. føler at det bliver en dårlig dag, fordi jeg har hørt tina dickow. føler at det er et nederlag. føler at aftenen i går car nederlag på nederlag fordi jeg skrev ligegyldige ting om græske tragedier og sang med på en kings of leon sang