noget om dyr især hvaler


har forholdt mig til mange dyr de seneste dage. sidder og drikker té af en mummitroldekop. er de dyr. tror ikke lille my er et dyr. lille pige, markant næse. har tænkt på hvaler de sidste dage, har tænkt på de 11 tekster jeg har med i 'have u seen my whale' #4 som handler om en nabo eller flere naboer og som er meget uredigerede og som kan læses her. naboer der måske har dyr eller kigger på fugle ud af vinduet en søndag eftermiddag mens fjernsynet kører på animal planet eller tv2 who knows. tænker på lille my som fiktiv person. tænker på hende hvis hun fandtes i virkeligheden. og hvis hun ikke gjorde. alt den kød jeg har forberedt i køkkener den sidste uge. det var dyr engang. eating animals safran foer gider ikke tage den diskussion. kunne bedst li andelår i skysovs. skal ikke spise dyr i aften. noget med bønner. hvide istedet for grønne. søndagsvegetar hvad kan jeg bruge principper til. føler mig dyr har totusinde kroner i lommen og kigger på en billede af lindsay lohan. mean girls. håber united slår newcastle. kigger på en andens nabo nu og på fuglene der flækker i vinden de flakker. har vendt min kasket omvendt i protest mod ting