sara lund er asocial, så er det sagt



skiftede ikke væk fra forbrydelsen i går for at se østrigsk mand hoppe ud fra rummet (nævner ham ikke af navn, måske pga over-branding. honestly red bull come on verden plus folk der går amok på facebook come on manden tror han er uvalgt af gud til at springe jvf det her interview come on jeg kan ikke klare det måske får jeg ikke nok opmærksomhed selv måske er jeg misundelig men shit. føler mig ligeglad punktum) føler en smule tilfredsstillese ift opmærksomhed her hvor beach sloth skriver om mig eller mine tekster eller mine teksters jeg i have u seen my whale #4 

'Noa Kjaersgaard Hansen spies on his neighbors because he is a sick fuck. I mean that in the most endearing way possible. Poetry can mean love for the surrounding. Here Noa embodies that as his poetry focuses on his DJ neighbor.'

har det 'godt' med at være 'sick fuck' på en sympatisk/nydelig måde. tænker man kan kategorisere synd og skam som værende 'sick fuck' musik på en sympatisk/nydelig måde som man fx kan læse i politiken i dag her

spiser muffins og kigger på omslaget af 'steen, saks, papir' og tænker mange farver og bogstaver med caps lock