tænker på caspar og kendrick og medina i the wire



skal til personalefest i kastrup i aften, hører kendrick lamar som warm up for anden dag i træk.  kendrick have i dream. luther king reborn. ved ikke hvordan jeg har det med at feste om søndagen. ved ikke hvordan jeg har det med at være i kastrup. ved ikke om man bare kan flyve fra kastrup hvorhen man vil. ved ikke hvordan kastrup er på en søndag. ved ikke om man får vinger i kastrup. ved ikke om det bliver halbal. ved ikke om jeg føler et tomrum mellem 20 og 21 fordi jeg ikke kan se forbrydelsen. vi snakkede om felix igen, hvordan kan han hoppe uden at armene falder af spurgte mads. ved ikke om de vil spille kendrick til festen. tror det ikke. ved ikke om jeg får medina på bloggen først. tror det ikke. føler mig dårligt stillet. føler at caspar ved flere ting om medina end mig. troede fx at hun havde været kærester med xander. vil ikke skrive mere om medina men bliver nødt til det. caspar fortalte mig igår om hans gossip-informers. tænker på informers i gangsterkrige i the wire. tænker på caspar og kendrick og medina i the wire. avon og stringer og donette. the wire i kastrup. dr drama. same shit