et november resumé som jeg læste op i torsdags og som nu er opdateret fordi det er to dage siden og to dage er lang tid i november




første november. kigger mig i spejlet og tænker at ingen smiley kan erstatte det her ansigt

anden november. det er kun de gule blade der falder ned fra træerne på den her tid af året

tredje november. mine øjne er slørede. kan kun se noget meget stort og noget meget småt

fjerde november. bliver inspireret til at ommøblere mit værelse efter at have set en musikvideo med the corrs

femte november. spiser suppe fra en kaffekop. uden for er alt som det plejer

sjette november. skriver at hun ser sexy ud med den læbestift. at det mørke fremhæver mystikken i hendes ansigt

syvende november. armageddon er den eneste film jeg har set bruce willis dø i

ottende november. læser ’life is a dream’ mens jeg tisser. each new moment adds to my happiness

niende november. en pige cykler foran mig i stramme leopardbukser. hun kører over for rødt på en sexet måde

tiende november. snakker om sex på stranden og det problematiske ved mødet mellem sandkorn og nøgne kroppe

ellevte november. ulykkeligt er det legeme der er afhængigt af et legeme

tolvte november. farven på murstenene er relevant for min beslutning om hvor jeg vil bo

trettende november. jeg spiser and med rødkål og svesker
trettende november. jeg spiser and med rødkål og svesker
trettende november. jeg spiser and med rødkål og svesker

fjortende november. alle børn i dag hedder noget man kan spise

femtende november. laver ansigter i spejlet når jeg er fuld

sekstende november. jeg gemmer dramaerne under dynen

syttende november. hiver mine jakkeærmer ud over hænderne og bruger dem som handsker