hvis vi samtidig hørte abba ville alt andet ophøre



lå et par timer i nat og vendte mig på mit nye frotté lagen som jeg købte i føtex for 35 kroner

var ved at købe to men lagde den ene fra mig på vej mod disken oven på flåede tomater på tilbud

oregano hvidløg basilikum you name it

lå på mit frotté lagen og tænkte på det som en hævnaktion for ikke at have cykellygter

lå der og tænkte på hvorfor jeg aldrig havde fået repareret pickuppen på min pladespiller

tænkte på hvorfor jeg har to bøger med tom clancy på min reol

tænkte på et hc andersen eventyr om pigen med skoene der danser

tænkte på det halve afsnit af vild med dans vi så og den følelse af ’forståelse’ jeg havde for dem der ser det ift ’underholdningsværdi’

tænkte på hvordan du godt kan lide at jeg vikler benene ind i dine

tænkte på hvordan det bliver med mit nye frotté lagen

tænkte på at du skal glæde dig til at ligge på mit nye frotté lagen så vi kan vikles ind og ha det blødt på samme tid

tænkte at grunden til at jeg ikke kunne sove var fordi jeg tænkte på at jeg ikke kunne sove

og fordi jeg havde den der freshmint feeling i munden efter at have børstet tænder med colgate