gadenoter: vesterbrogade



hader er et stort ord. jeg bryder mig ikke om den her gade, jeg bryder ikke engang om at krydse den. får lyst til at lukke øjnene, men ved at det kan være problematisk at krydse en vej med lukkede øjne. så bliver der sløret. jeg kan se store ting og små ting der bevæger sig. lil siger at man ikke kan tyde på min gangart, hvilken vej jeg går. jeg kunne gå baglæns uden nogle ville opdage det. gik engang baglæns over et fodgængerfelt som en del af en konkurrence. føltes dumt. har mødt ataf to gange på vesterbrogade. ved ikke om han har skrevet noget siden sangen om en sommerfugl. tror ikke ataf er inspireret af inger christensen. ville virke underligt. det her tager ikke lang tid, løfter fødderne og tænker på andre ting og de ting jeg kan se, store og små ting. tager noget i hånden jeg tror er en anden hånd. håber de spiller det der 80'er track der lyder som phil collins. man kunne have gået i blockbuster istedet, men nu skal vi til koncert