streetnotes: mysundegade



første tanke: føles som rip-off af amalies idé til 'koordinater' som udkommer i januar, men tænker hun er ok med det. man kunne se det som en pre-hyldest. kl er 18.37 ca. tænker på at jeg så lasse thorning sidste gang jeg gik den her vej plus familie. dagen efter jeg havde hørt en oplæsning med ham hvor han læste om familie. bogen som en baby, baby som en baby. ved ikke, tænker at den her koncert med bon iver bliver god nok ved ikke om den bliver anderledes end roskilde, vi snakker om at sidde på tribunen. tænker på alle de kærestepar der kommer til at være i forum. og jeg er en af dem. altså halvdelen af et par. man kunne sige vi er et af dem. ved ikke om jeg kan lide forum, har aldrig været der. lil har været der til destinys child i 2001. hun kan ikke huske om lyden er god. hun har taget tre jakker på, tænker at det ser sødt ud på en vraltende måde. er for enden af gaden nu kan jeg huske at jeg tænkte