worst / best case scenarios: fem små dramaer fra min hverdag




nephew fortsætter med at udgive musik og skriver nye sange med titler som fx 'rumkanin' eller 'soviet : arriva' / jeg stopper med at høre p3 og opdaterer min itunes og får mig en computer med et minijack-input virker



solange står i skyggen af beyonce resten af hendes karriere og forsøger desperat at bryde igennem ved at starte pigegruppen 'faithless female' og indlede et forhold med shaggy ift celebritypoints  / jeg stopper med at bekymre mig om r&b-stjerner



peter frödin får al æren for 'lille allan' og line knutzon joiner det brune punktum fordi det har hun lovet peter frödin hvis bogen blev en succes / jeg stopper med at forholde mig til ting peter frödin er med i



sara lunds søn tilgiver ikke sara lund og de flytter til sanzibar for at leve i exil samme med louise hjelbys far og p.e.t. har nu har sat interpol på sagen og sara lund ved ikke hvad hun skal gøre fordi hendes privatliv er afhængigt af hendes arbejde / sara lunds søn stopper med at spille skuespil



min havregrød bliver enten for tør, for saltet, for usaltet eller for vandet / jeg spiser en rejemad med mayo istedet fordi jeg alligevel først er stået op til frokost tid og rigtige mennesker spiser rejemadder til frokost