postapokalyptiske tømmermændsbekymringer på bustur fra valby mod aarhus med 888 (eller the numbers of another devil) vha copy/paste my mind



hvem læser aviser mere

hvad skal der blive af venstrefløjen

hvad skal det her ende med

tænker på den her dag som starten på en ny dag med snaps

tænker på den her dag som noget der slutter med snaps

the kids aint alright

oh shit nigger

snapsen er en narrativ

min rygsøjle er en narrativ

bussen er en narrativ

mennesket er en narrativ

mennesker er sindssyge

storebæltsbroen er sindssyg

alle broer kan styrte sammen

jorden kan stadig gå under

plastic kan ikke optages i naturen

naturen kan ikke optages i fn

jeg er et menneske

andre mennesker i bussen virker sindssyge. seriøst

behøver slagelse være en by

behøverjegskrivemellemrum

hvad hvis bussen kører til randers

hvad hvis randers ikke findes

kan ikke finde ud af at svare på vigtige mails ift vigtighed

er de ok de hjorte derude på marken

hvad hvis hjorte havde iphones

bad writing is bad writing ok steve roggenbuck

hvorfor er der kun 1 forklaring på 'rainbowwalker' på urbandictionary

har hørt alle kendrick tracks

2 gange

a lot of yall dont understand kendrick lamar

er begyndt at høre mere r&b

er begyndt at høre craig david

føler mig stadig oprigtigt deprimeret efter afslutning på the wire

aux-indgangen på min computer er i stykker så folk kan høre hvis jeg ser breaking bad

tror ikke på menneskeheden ift samtaler jeg hører i bussen

tror ikke på samtaler jeg hører i bussen

tror ikke på bussen

har det mærkeligt ift at ha det mærkeligt ift bussen