bloggen har holdt weekend, her er et kort resumé



torsdag aften til duras-arrangement, flere jeg kender får bøder af politiet for cykel-relaterede ting. peter borum laver vild lyn-analyse af duras' de-form i 'sygdommen døden'. flere gode indslag. jeg siger til tora at vi skal mødes i marokko

torsdag nat på cafe intime. bliver udspurgt af en fyr der tilsyneladende passer meget godt til stedet, nærmest går i et med omgivelserne, 'er du bjergbestiger', 'dyrker du ekstremsport'. han er interesseret i længden på annas hår

fredag morgen vågner op og tænker fredag morgen og vågner op

steger 76 tykstegsbøffer fredag aften til folk på østerbro. de tror alle at det er mørbradsbøf men de ved ikke bedre. cykler hjem på min nye cykel

lørdag middag vi køber 10 flasker champagne i netto og 6 rammer øl i super brugsen. min hud har svært ved kulden. mange mennesker på lidt plads spiser chips og lytter til digte. ligesom steffen brandt står vi alle bag de duggede ruder i boghandlen

sidder og drikker øl og ryger cigaretter på gulvet en halv meter fra lea porsagers documenta-værk. vi snakker om internettets muligheder over for internettets ikke-muligheder. udfordringen af det online tidsskrift. slagtryk har endnu ikke modtaget bidrag der virker umulige at trykke i en pdf. snakker om at mit bidrag til slagtryk d. 2 dec måske kunne ses som interessant ift at det er  et helt færdigt produkt, klippet og klistret, der ligges op en dynamisk flade, der i kraft af mediets virkemidler måske kunne gøre værket dynamisk, men måske ikke kan det. ting jeg har tænkt over efter at have lavet det. vi snakker om  #dklit på twitter

ender igen på østerbro, hvor jeg spiser to frikadeller der er tilovers fra en julefrokost. kan ikke finde ud til østerbrogade da jeg skal hjem. min iphone 3g går ud pga kulden. lykkedes alligevel på mystisk vis, måske var det sneen der viste vejen. vælter to gange på vej hjem, en gang lige før dronning louises bro. en gang lige efter åboulevarden. græder en lille smule

søndag vågner jeg klokken 13 og skal på arbejde klokken 15. jeg råber ind i spejlet at det fanme da er for meget