kommentatorspor til jul i valhal afsnit 11


ved ikke om jeg bedst kan lide lena maria christensen i lyserød prinsessekjole eller rød latex dragt

tror hun er min yndlingsskuespiller i dk. hvis scarlett johansson havde været dansk ville det have været hende. føler at hun er dansk pga svensk efternavn og noget familie der er dansk

har sagt yndlings om forskellige ting 7 gange inden for det sidste døgn fx yndlings bruce springsteen track 'i'm on fire' eller 'dancing in the dark' eller 'glory days' eller engelsktalende yndlingsskuespiller fx steve buscemi eller yndlingssuppe kartoffel/porre

ved ikke om ham drengen har nogle øjne eller om han bare kniber dem sammen hele tiden

føler nostalgi over at han tager billeder med nokia-backinthedays-version

tror jul i valhal kan virker sexuelt ophidsende for nogle mennesker uden de ved det fx hvis det er børn

tror loke aka martin brygmann og hans dansere står bag denne drift

tænker på det her fordi jeg læser om narrativt begær og freuds dødsdrift samtidig med at jeg ser tv

så dangerous methods i går og var ikke imponeret

min lillebror siger at drengen og pigen skal i hvem vil være millionær og at lillesøsteren er blevet tyk. det kan blive akavet for både dem og hans pilgaard

kan troels lyby ikke bare sige hvad han føler. bliver så sentimental på hans vegne

ann elenora jørgensen lyder som en inder når hun snakker engelsk. måske har det noget at gøre med afsender/modtager forhold. hvordan accenter skifter afhængigt af hvem man snakker med og måske hvor træt man er

tv2-stemme siger at 'ydun er igang med at plukke sine æbler'. ved ikke hvorfor jeg opfatter det seksuelt

gad godt at fætter br stadig havde den der konkurrence hvor man kunne vinde ting hvis man sendte tegninger ind