tanker under halv times uafbrudt dans til dj-set kl ca 03.30 onsdag nat




bør jeg bevæge mine arme på en bestemt måde for at vedligeholde et image eller ved ikke. er i aarhus og ved ikke om jeg har et image i aarhus og om jeg skal ha et. fungerer godt med den måde jeg bevæger benene på. slår ud med armene som om jeg slår på nogle eller som om jeg er bokser. virker også godt ift tempo. har stjålet det move fra natal der danser ved siden af mig. har overvejet at starte til boksning. eller kender nogle der går til boksning. er ikke fitness-typen eller føler mig malplaceret i et fitness-center. kan man holde sig i form ved at danse til events. overvejer om jeg skal skrive på event-wall på fb næste dag, noget med "tak for en god aften og især et godt dj-set ca kl 03.30. kan godt lide at mdma ikke var en nødvendighed eller katalysator for mine dansetrin". ved ikke, kunne selvfølgelig måske have gjort det endnu bedre." har drukket mange vodka energidrinks. kan måske fungerer på samme måde som mdma med virkning i en kortere tidsperiode ift at danse. det her boksning er godt, virker ikke så tramper agtigt men måske alligevel med en ironisk distance. dj virker irriteret på andre djs der står bag ham og siger ting eller vil ting. sveder virkelig meget nu. kender mange mennesker her fra back in the day. tænker hvor mange af dem eller hvor mange generelt i lokalet der danser oprigtigt eller danser ironisk eller danser pga indtagelse af euforiserende stoffer eller står stille og stirrer ud i luften pga euforiserende stoffer eller står ude i regning pga rygning. bastian danser ved siden af nu også. han må have det varmt med krave på trøjen. han danser godt, virker som om han er helt inde i dansen. i et med den. min skjorte er blevet tofarvet pga sved. kunne godt spise trefarvet is. har ok plads rundt omkring mig, føler at jeg er kommet ind i en god rytme eller rutine ift dansen. står helt oppe ved pulten og ved ikke om det er underligt når det ikke er en koncert på den måde men tænker ikke længere over det tænker ikke længere over noget ryger en cigaret midt på dansegulvet det forstyrrer mine moves på en cool måde