det er mandag morgen og jeg forholder mig til nogle ting og ikke til andre




jeg leger med tanken om at gå hen og tænde emhætten på tre forskellige niveauer for at høre forskel i volumen-jeg er stået for tidligt op til at opdatere pol.dk mere end 1 gang hver 10. minut-jeg har barberet mig på kinderne og hagen for at være konsekvent ift min skægvækst-jeg har ikke læst et digt på den måde man bør læse digte på siden d. 19 januar-jeg ved ikke hvor lang tid der går før sneen smelter-jeg er glad for at der er en ny sæson af californication og føler mig samtidig lidt skyldig over at se det uden at vide hvorfor-jeg kedede mig meget da jeg så borgens afsnit 24 for anden gang-jeg synes ikke man bør droppe udstillinger for at undgå debat-jeg er glad for at kunne hjælpe-jeg kan ikke lidt hænder i mit ansigt men har hørt at det er en tendens hos drenge-jeg burde klippe nogle af mine negle-jeg har vænnet mig til tilfredsstillelsen