det her er på en måde en blogpost dedikeret til viggo madsens 70 års fødselsdag men den er også dedikeret til andre ting



tænkte at blogposten som udgangspunkt skulle starte med: "håber at jeg når jeg fylder 70 bliver nævnt på ligeså mange blogs som viggo madsen og også tillykke til ham selvom jeg ikke har læst så meget af ham som jeg burde selvom det ikke har noget at gøre med at han er et menneske og han har fødselsdag som andre mennesker men at han også er digter og at det skal fejres på en måde fx på blogs" men blev i tvivl fordi jeg ikke vidste hvor det skulle føre hen eller hvad idéen med det var udover at sige tillykke og kender heller ikke viggo selvom jeg tror han er en god mand. og så tænkte jeg på testrup. og tænkte også lige hurtigt: hvorfor er der en der ligner sharin foo med i 'borgen' 3 sæson. er misundelig på mennesker der skal på testrup i dag eller glæder mig på deres vegne. ville gerne have været der på mange måder men vil også gerne møde den blinde mand om ca en uge. ham som elias canetti skriver om i 'stemmerne fra marrakech', manden der tygger på mønter for at smage hvor meget de er værd og jeg vil også se kameler. selv dem der bliver dårligt behandlet. og et vandfald og en have med store planter. og jeg vil skrive noget om det, måske en 2'er eller noget helt andet eller en 'time to move' 2 eller måske virker det uoriginalt. noget kommer der det gør der det lover jeg. hvor mon litteraturen bliver af i den her uge. bliver den siddende på  testrup og gemmer sig. håber måske at folk blogger fra deres ophold. måske dabogsagtig eller læseagtigt. det er en bekymring jeg har blandt mange