forestiller mig at denne tekst er inspireret af daniil kharms. det kan jeg ligeså godt sige når den ligger her ved siden af og råber efter credits



nico synger om chelsea girls i 7 minutter. here they come now / see them run now
nico ser en daværende version af made in chelsea sammen med the velvet underground
de sidder i lou reeds gamle sofa
lou siger noget i retning af: stop den tyggen
nico løfter hendes blonde hår væk fra munden
og skriver fire linjer ned på et ternet stykke papir om det gode ved at dø ung

hvis nico var en té ville jeg drikke hende

det er det jeg tænker mine omgivelser taget i betragtning
hvis nico bad mig om virkelig at læse den artikel på politiken om differentiering af su'en så ville jeg gøre det no doubt

lou snakker til fjernsynet som om en mand sad bag ved og laver alle bevægelserne

fred være med dig råber han til manden og synger to linjer fra en tekst han skriver på 
nico folder papiret sammen til et fly og kaster det ned fra den 12 etagers bygning de sidder i
det er tvivlsomt hvilken etage de befinder sig på
i sådan en tilstand er det svært at måle længder