superbrugsens slogan 'lidt udover det sædvanlige' er et ok slogan



har det skidt med den her blogpost 
føler at jeg skriver den pga kontinuitet og flow og dynamik og vedligeholdelse 
når jeg tænker vedligeholdelse tænker jeg på en bygning der falder ned
eller burde falde ned men ikke gør det
spiser et stykke fuzz tyggegummi
og finder et gammelt under bordet
lader det blive siddende som man sætter en gammel mælk tilbage i køleskabet
det virker mere rigtigt at skrive uden en agenda end ikke at skrive
måske fordi det her en agenda
den manglende inspiration eller whatever 
som måske er forbundet med at jeg pakker mit værelse ned eller at jeg nyser hele tiden 
fordi værelset er fyldt med støv 
får det bedre med blogposten nu fordi der er skrevet linjer 
fordi jeg hører channel orange
fordi jeg kan krydse ting af på en liste
har smidt en kasket ud i dag og to dynebetræk og et gammelt computerbatteri og en alm pose
med skrald
erasing the past måske 
måske betyder de ting ingenting
har mange ting af træ der ikke definerer mig 
gad godt at have færre ting der definerer mig 
gad godt at den her blogpost lignede mere et digt så ændrer formen nu
ved ikke om det gør noget for indholdet af blogposten eller mig 
ved ikke om jeg skal spise de peanuts der ligger på bordet 
skal se act of killing i dag