uafsluttede sætninger der nøjes



jeg synes der sker nogen meget fine ting i dag på blogs fx asta olivias video-agtige blogdigt som jeg har brugt lang tid på at studse eller måske bare glæde mig over eller louises væsentlige kortere og mere minimalistiske men alligevel ret spektakulære blogsætning eller kns der byder op til skamfuld dans eller victor boy der har givet mig de måske ventede updates fra testrup jvf min blogpost i går eller de fem anbefalinger fra dennis gade kofod på den sproglige flåde som jeg kun kan være enige i og forestillede mig at jeg skulle lave noget lige så tankevækkende men har i stedet kun fået skrevet en del uafsluttede sætninger:


voice-overs i amerikanske tv-shows har en tendens til at råbe, ved ikke om det kan forbinde med amerikaneres selvopfattelse måske


hvis jeg kun kunne se en tv-serie



internettet er det eneste sted hvor skriften bliver italesat uden at tales eller det ved jeg ikke om man kan sige, hørte forleden at 'italesat' først fandt sted i en oversættelse af foucault. tror ikke



kan huske engang hvor jeg sparkede et legehus i stykker. virkede ligeglad med konsekvenserne, ved faktisk ikke hvad konsekvenserne



hvis noget er skæbnebestemt så gør det ikke noget at



er på mange måder spændt på hvad der gemmer sig bag den ene notifikation jeg har fået på facebook, alligevel tror jeg godt jeg



hvor mange gang mon men in black er blevet set af



nogle statusopdateringer virker ligegyldige. ved ikke hvorfor jeg føler at jeg har mere at sige med fx bloggen, hvorfor det er vigt



føler mig skyldig pga



har siddet hele dagen og tastet ting ind for at opnå ting så jeg