bloggen holder pause og puster ud og laver ting




jeg har bestemt mig for at sætte bloggen i bero i marts måned (tænkte på navnet 'breaking blog' fordi det også handler om at bryde med noget og lave nye ting men tænkte så alligevel 'aaaahhh ok') for fx at lave andre ting og lave ting uden at de skal ud på bloggen og for at tænke over bloggen og tænke over tilværelsen og for ikke at blogge om tilværelsen og for at være til på en anden måde på internettet eller irl og bare for at se hvad der sker med de tekster jeg skriver og for at skrive flere trilogier om at være til og om mennesker og trilogier om at lytte til madonna eller føle sig som madonna tænkte fx i dag at jeg var en 'material girl' og at jeg kunne skrive en blogpost om det men vidste ikke hvorfor jeg ville gøre det og så tænkte jeg på at jeg havde tænkt på at bloggen skulle holde en pause og så sang madonna 'its not the game it's how you play' og jeg så det som et tegn på noget ift bloggen eller tilværelsen og derfor er det her den sidste blogpost i noget tid og hvis man liker linket til blogposten når jeg lægger det op på facebook er det ok både hvis det er fordi man synes at det er ok at jeg holder pause pga mange statusopdateringer eller hvis man synes noget er sjovt ved den her blogpost eller noget sjovt ved noget andet eller bare hvis man godt kan lide livet på en solskinsdag som i dag og jeg har også postet et billede af noget jeg har hængt op på min væg i dag som får mig til at tænke på at jeg skal huske at reklamere lidt mere for www.stykkerafgranit.tk hej