et ok digt om at være til #3



jeg tænker tit på den mørke der sænker sig over mit værelse
jeg har kun to små lamper med el-spare-pærer
de når aldrig op på max belysning før jeg vælger at slukke dem igen
jeg sender dig et link til en standerlampe på dba.dk til 275 kr
og spørger om du synes den ville passe ok ind
om mit værelses æstetik kan holde til det
du skriver at det kommer an på så meget
at der fx kun behøves begrænset belysning til en plade fra den danske undergrund
hvor hiphop kræver en større gennemsigtighed og en mulighed for at fornemme omgivelserne
jeg drikker en kop kaffe og tænder for p6 beat
de snakker om tilgængelighed på det skandinaviske marked
jeg forestiller mig mit værelse som et tilgængeligt marked for lys og tilfredsstillelse
jeg skriver til dig at lampen skal stå mellem reolen og sengen
at det på den måde bliver nemmere at tænde lyset hvis vi vågner en nat og er liderlige
hvis vi vågner og ikke kan finde hinandens kroppe