hej hotmail




jeg vågner under dynen der har en mild og ok duft af sved
mens du går ud og børster tænder rækker jeg ud efter min iphone
jeg opdaterer min mail-indbakke
jeg har fået syv mails fra min hotmail calender om 7 mennesker der har fødselsdag i morgen
en dag med 7 fødselsdage kan blive en god dag tænker jeg
og jeg tænker tillykke og tænker at jeg vil skrive tillykke til dem
jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere syv forskellige lykønskninger
overvejer at skrive til dem fra min hotmail for at gøre min hilsen mere unik
jeg ligger under dynen og tænker på fødselsdage og tænker at mennesker bliver ældre og tænker ok
jeg har efterhånden vænnet mig til duften af sved
jeg spiser to æblebåde og en skål med yoghurt og går ned mod vestergade
der er 4 måneder og 2 dage til nogle mennesker får en mail i deres hotmail indbakke om min fødselsdag