jeg sidder ved mit skrivebord fordi min computer brænder sammen hvis den ligger i min seng eller oven på min dyne





JEG HAR TØMMERMÆND OG HER ER EN UDSIGT TIL MOZARTS PLADS OG EN TOM KAKAOKARTON


ER IKKE SÅ INTERESSERET I LIVE SHOWS MEN SER DEM ALLIGEVEL


HAR IKKE BESTILT ENDNU OG ER STADIG I TVIVL OM HVAD JEG SKAL VÆLGE OG DE ÅBNER OGSÅ FØRST KL 14 SOM ER LIGE OM LIDT ELLER LIGE NU ELLER FOR LIDT SIDEN ALT AFHÆNGIG AF HVORNÅR MAN LÆSER DET HER


ET GODT ALBUM


JEG HÅBER AT JEG VINDER NOGET


MINE YNDLINGS ER DE GULE MED DET STÆRKE PULVER INDENI OG DEM DER SELVFØLGELIG NÆSTEN INGEN AF


HER SPISER JEG ET AF DE RØDE BOLCHER (DEM DER LIGNER FISK) OG SKYLLER DET NED MED EN SLURK COLA MENS JEG TÆNKER PÅ AT GØRE EN TALLERKEN REN SOM ER FULD AF MAYONAISE OG RISTEDE LØG



HER ER EN COLA JEG DRIKKER