potentielle chapbook titler


inspireret af en greit dag med oslo lit i kbh og en ok vild koncert med kendrick lamar set fra balkonen med tre fadøl til 55 kroner og på samme række som mere eller mindre prominente danske hiphop navne som kesi, pato og raske penge (og her til morgen en forelæsning om litteraturhistiografi vs kulturhistorie vs mange teoretikeres navne, har jeg tænkt over chapbook titler og så lægger jeg fx også en video fra møllegades boghandel som jeg optog i lørdags med en oplæsning af daniel vatsvågs 'lars von triers død' akkompagneret af blokfløjte optagelse sat til minihøjtaler, men ok først titlerne så videoen og så kan man vel selv bestemme rækkefølgen:


hvis jeg kunne kontrollere en twitter-profil skulle det være herman bangs

jeg prøver i fem minutter at stave til pierre bourdieu før jeg slår det op google

konsekvenser ved genaktivering af min myspace

jeg finder karaktererne i girls uinteressante og kan derfor ikke forklare hvorfor jeg bliver ved med at set det

tilblivelsen af menneskerettigheder (genskrivning)

bruce willis er far til aston kutcher som er far til justin bieber

jeg unliker 'stand-up comedy aarhus' på facebook fordi jeg ikke længere griner af de samme ting


mulige erstatninger for ordet 'skamlæber'