en hel del links og lidt guide



jeg skal prøve at få lidt styr på den her digtsamling, der bare lige nu er her og er glad for at være en del af nogens øjne og nu er der så her alle de links som kan være nødvendige for at læse den (til gengæld behøver du ikke flytte din fine krop en eneste meter) eller blive inspireret til at læse den, hvis man fx endnu ikke har læst den med øjnene, hvilket jeg selvfølgelig synes man burde gøre (og tak til alle der har gjort), nå men, vi tager den helt fra bunden:


HER kan man læse pressemeddelelsen

HER kan man læse lidt optakt og se en teaser-video

HER kan man få en lille læseprøve, hvis man stadig ikke er overbevist

HER kan man se en oversigt over de steder bogen kan købes og hvor meget den koster via bogpriser.dk

HER kan man hente adobe digital editions som skal bruges, hvis den læses på pc (og hvis det ikke allerede er installeret forud)

HER er en fin guide til hvilke apps der fungerer bedst som ebogs-læsere

HER kan man læse en meget fin anmeldelse (på trods af, at jeg ikke ved, hvad der nu er galt med en smule anglificering og om det egentlig overhovedet er anglificering).

HER kan man høre en samtale mellem mig og Erik Scherz kort før releasen, vi snakker lidt om formater og forventninger

HER kan man besøge Weltscherz' hjemmeside, forlaget der har udgivet samlingen

HER er bare et andet sjovt link til victor boys blog, hvor der er sket mange sjove ting med gæstebesøg de seneste dage og hvor jeg skrev, hvad jeg i dag har opkaldt 'stormkrans 2013'