ark books



for efterhånden en hel del tid siden, fortalte to venner mig, at de havde en drøm om at åbne en ny boghandel i kbh - skeptisk som jeg er, spørger jeg ind: hvad skal skille den ud, hvad med kapital, hvilke kunder, hvilken litteratur, lever i en fucking utopi etc etc.

men efter et kæmpe arbejde, har det faktisk lykkedes dem at stable noget på benene og det har lykkedes mig at kaste min skepsis over bord (nu blot projiceret over på alt mulig andet; politik, ytringsfrihed etc)
københavn har mulighed for at få endnu laber lille biks, men med et udvalg af engelske bøger, der ikke findes andre steder; det tegner deruodver også rigtig godt, for at cementere møllegade som danmarks litteraturharem (jaja, vi har damer og alt, go home bogforum) 

der er lagt blod, sved og tårer i projektet allerede - det sidste der mangler, er lidt god gammel ca$h, det kan man donere noget af her og det vil jeg virkelig opfordre til, at man gør: