Jeg går rundt i torvehallerne og spiser smagsprøver
hvorfor kun jeg
hvis der var et vi er det et vi
hvis sprog var sprog var det
det der kommer ud af radioen 
en morgen hvor ens ører endnu ikke er store nok
til at lytte til frekvenser.

jeg går rundt og tænder stearinlys i stuen og skaber stemninger
med de skygger der kastes på væggen.

Vi ser gyserfilm og holder kroppene tætte sammen, drømmer kort om en digter
der taler mig ud af autofiktionen, vender ryggen til, glem det, siger han. Vågner og ansigter flyver. Lægger tre æg på panden uden rigtigt at knuse skallen. Hvem har hængt det billede på køleskabet. 

Hvis der var honing i téen havde jeg glemt det. Honningen er dryp dryppende. 

Ser en film om en film og går ud på badeværelset for at rette på mine skægstubbe, det er senere på dagen, altså tidligt om morgen, et stykke tid efter filmen, der var om aftenen. En nat er gået, en anden nat sad vi og kiggede hinanden i øjnene og mørket faldt på, eller det var faldet, som natten ned over os i et stort hus. Som fundamentet på et hus der braser, hele verden der slår små sprækker. Vi taler om Coldplay.

Jeg afbryder dig et kort sekund
for at tage papiret af en slikkepind
hvor træls havde det ikke været
hvis den lyd havde kollideret 
med dine lyde.